Check also

Kombinimet e ushqimeve që shtojnë vlerat ushqyese

Pjesa më e madhe  e njerëzve  e dinë se çfarë e bën një dietë të jetë e balancuar dhe ushqyese, shumë fruta dhe perime, proteina dhe karbohidate të shëndetshme. Vitaminat,mineralet dhe antioksidantët ndodhen në ushqimet shumëngjyrëshe që konsumohen. Por në shumë raste trupi e ka të vështirë për t’i marrë këto vitamina, për tu bërë pjesë e muskujve, organeve të ndryshme dhe gjakut. Në disa raste trupi ka nevojë për ndihmë për të marrë vitaminat që i duhen.

Më poshtë keni kombinimet më të mira të ushqimeve për të marrë energjinë që ju duhet

1.Çaj jeshil dhe qitro

Çaji jeshil përmban oksidantë të quajtur catechins, që ndihmojnë për mbrojtjen e zemrës dhe gjakut . Gjithashtu ul rrezikun për lloje të ndryshme të kancerit, si atë të stomakut, lëkurës, prostatës apo të gjirit.

Nëse i shtohet edhe lëngu i qitros së freskët, funksioni bëhet edhe më efektiv.

461889657_XS2.Brokoli dhe domate

Janë cilësuar si superushqime, dhe janë më efektive kur konsumohen bashkë

Broccoli-+-Tomato-Noodles-with-Curried-Peanut-Sauce813.Erëza dhe mishi i kuq

Mishi i kuq është një nga burimet më të mira për të marrë sasinë e duhur të hekurit që ju duhet.

Ai është më efektiv kur konsumohet bashkë me erëza të tjera si majdanozi, rigoni.

d56da7e3faa04dd1_steak.xxxlarge4. Spinaq dhe Luleshtrydhe

Nëse jeni vegjetarian, sfida për të marrë hekur mjaftueshëm është e përditshme. Prandaj ju duhet të konsumoni perime që përmbajnë hekur dhe të kombinuara me ushqime që kanë vitaminë C si luleshtyrdhja apo portokalli, për tu siguruar që keni marrë sasinë  e duhur të hekurit. Një sallatë me spinaq dhe luleshtydhe është sugjerimi më i mirë.

DSC_0083-1a-710

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *